Halloween party!

Idag = igår igentligen, var det halloween party hemma hos Emelie!
Jag och mallan bestämde oss för att vara turtles, kul grej eller hur?
här är jag och sandra = vampyren



jätte kul å vara grön och så jag vet.
Låt mig nu berätta min gröna historia

Kletade på grön färg över hela kroppen, acryl färg för att vara mer exakt
jätte kul å kladda och vi skrattade mycket åt detta
inte lika kul sen när man kom hem för att tvätta bort detta
fyller upp ett varmt bad
gör mig redo med skrubben och tvålen
sätter mig i badet
skrubbar
skrubbar
skrubbar
skrubbar
skrubbar
skrubbar
skrubbar
skrubbar
skrubbar ännu mer
skrubbar
skrubbar
skrubbar
osv....
ni förstår?
efter en timme har jag fortfarande en massa färg kvar
vet inte om det kanske är meningen att jag ska vara grön?
omg, HULKEEN?!?!?! :O
nee, så kan det inte va.
Iallafall, tänkte att det här ska bort men tro fan att varmvattnet tar slut
så nu sitter jag här med färg lite överallt
säkrt i röva också eftersom det fastnade färg på kroppen från vattnet

nu ser jag ut såhär, ÄR DESSUTOM JÄVLIGT TRÖTT



men i all denna hets av klagomål måste jag säga att det har varit en AWESOME kväll
TACK emelie, och tack alla andra!
Imorgon eller på måndag lägger jag in en massa bilder,
och även en liten dansfilm, woppp woopppp

GODNATTTTTT MINA KÄRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0