I need you to bleed for me

Vilken frustrerande dag = en arg och argare dag där min ilska
går ut över mina förlädrar, ALDRIG MENINGEN!
Jag vet vad jag ska önska mig i Julklapp!

tog bort det förra inlägget, hoppas inte allt för många läste
eller orkade läsa det.
Vilket min väninna Linnea gjorde och gav mig kommentaren
- Kom igen, HÅLL HUVET HÖGT
En röst jag ofta hör i mitt huvud, hon är min halva♥

Men som hon även sa, alla får ha sina dåliga dagar.
Den här var min!
Imorgon ska det bli en bra dag!
låter bilden tala för dagens humör



nu ska jag ta mig min skönhetssömn och vakna på rätt sida!

Kommentarer
Postat av: linnea

O du är min halva!!<3 Alltid

2010-10-17 @ 22:26:56
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0