Svar på en fråga...

hej :) Kan du berätta lite om vad ni får göra på Media linjen? Och om de är ett bra val av linje? Är du nöjd?

Svar:
Hej på dig =) I ettan gjorde vi allt möjligt, fotade, spelade in film, stopmotionfilm, bildspel och ett typ av ett radioprogram. Vi arbetade även med en massa reklam. Sen äre då vanliga ämnen som Engelska, Matte svenska m.m.
Nu i tvåan får man ju välja en mer inriktning på vad man vill göra, men det får man göra på alla Linjer. Men annars nu i tvåan så ska vi jobba med film, och sen ännu mer reklam och arbeta lite som journalist genom att intervjua personer. Vi har en fotostudio man kan låna när man vill vilket är awesome!
Jag tycker det är en bra linje, om man nu är intresserad av det jag räknade upp vad vi gjorde. Sen kan man ju inte gilla allt, jag gillat tex inte radio men det måste man ju göra iallafall.
Sen säger många att det är en slapp linje, och det är det verkligen inte. Den är bra, och bara man hänger med så blir det inte jobbigt. Det är ju aldrig kul att ligga efter, som jag gör nu och det är jobbigt. Det gör den inte till en slapp linje så vet inte vad folk pratar om när dom säger det. Men det är väl olika hur smart man är genom att hänga med på lektionerna och passa den tiden arbetet ska vara klart!
Jag är mycket nöjd med linjen och lärarna!
Tycker absolut man ska välja linjen om man har ett intresse för det =)






Kommentarer
Postat av: Liseyle

HAHAHA fyfan jag älskar den där videon alltså! :D

2010-09-08 @ 19:13:05
URL: http://lizeyle.blogg.se/
Postat av: michaela

hahahha filmen!! exakt hur många kort gick det åt?!

2010-09-26 @ 23:12:35
URL: http://michaelaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0