TRÄNINGSVERK!

HALLOJ
vet inte om jag skrev det i förra uppdateringen
men jag har flyttat in med Linnea i en lägenhet.
Bara över den här veckan tyvärr, men vi har det awesome!
Har dock inte fått igång videon än,
vi som hade taggat en massa disneyfilmer!

Jag ha den fetaste, ondaste träningverken man kan tänka sig!
Kan knappt böjja mig ner, kan knappt gå and so on.
Ska bli kul att se hur den är imorgon!
Nu ska vi lägga oss och kolla på scrubs, och sen sova!

Visst ja, idag fick jag mitt kärkortstillstånd och en BIL,
lite rutten men den ska jag snygga till!
Så nu jävlar ska det bli kul att ge sig ut på vägarna!

YHE
HEJDÅ SUCKERS

vi gör allt vi kan, vi gör allt vi säger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0