VaRfÖr

Kikade in på min blogg,
blev ledsen, förvirrad, arg när jag såg att mitt inlägg jag
uppdaterade igår inte blivit uppdaterat.
nu var dte inte lika kul längre

det var något i stil med
"idag åt jag svärdfisk (pappa tycker man ska "skryta" om det men
jag förklarade för pappa att vi ungdomar inte bryr oss om vad
andra äter och inte äter"

hade varit roligare igår då idag vad igår
svårt, men jhag förstår vad jag menar

Nu lyssnar min pappa på någon frusterande musik,
tycker själv det låter som HipHop... Linnea håller med mig om den saken
han sjunger även med "vart tog den söta lilla flickan vägen"
jag blir förvirrad
han som klagar på min musik, det här är värre
kom på, dom låter typ som damöb om ni minns dom
aja nu ska jag sätta på mig min ledsna hundtröjja
som dessutom är min bästa vän
och glutta one tree hill



                                                                      take care of those you care about
                                                                  if you don't, you will regret it in the end


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0