2 dagar

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag flyger till Enland och jobbar som Konfaledare.
Just nu känns det inte att jag ska åka, men det kommer väl antar jag.
Jag ser fram emot det här jätte mycket så det ska bli så kul!
Har bestämt mig att jag ska komma hem med åtminstonde ett par converse skor,
eftersom att det är billigare där nere.
Den här veckan har varit as bra, har träffat några av mina bästa vänner och imorgon
ska jag ta en fika med Linnea och sedan ska jag på Tivoli med Krille och han bror& hans kompis!
Det ska bli väldigt kul, sen blir det en massa mys tills lördag morgon då jag åker!
Kommer nog inte kunna uppdatera något i England, och på torsdag när jag kommer hem
kommer jag absolut INTE sätta mig vid datorn!
Men ni får väl kika in lite då & då för att se om jag kunnat uppdatera något.
Ska verkligen försöka om jag får tillgång till något!
Ha det annars bra här i Sverige!
Hej då och hå!


Kommentarer
Postat av: sofie

Hoppas du har de bra! :D

2011-04-14 @ 23:03:58
URL: http://aroundthessofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0