AWESOME

Om man bortser från skolan så har denna dag varit helt jävla AWESOME!
Bajsengelskan kan slänga sig i väggen så jävla hårt!
(jag förväntar inte att något ska förstå mitt "problem" inom engelskan)

Efter skolan följde Linnea och Emelie med mig hem, vi gjorde milkshake,
käkade popcorn, satt ute i solen och "blåste pil", love u!
När dom sedan drog, tog jag en promenix med min sköning Annika
och tog ikapp saker vi missat och bara snackade en massa.
Gick till coop och köpte lite blekingsmedel och drog hem till mig och
gjorde slingor i mitt hår.
Blev mycket nöjd med resultatet, känner mig mycket "piggare" i ljusare hår,
kom ihåg det Evelina, kom ihåg det. inte mörkt inte mörkt inte mörktför tusan!
Pimpade även till mina naglar lite, kommer väl hålla i 2 dagar, skit.
Nu ska jag krypa ner och sova.
Hoppas morgondagen blir lika fin och bra som idag!
SOL&VÅR = GLÄDJE!
Nu är det inte länge kvar till sommarn, kan inte bli bättre!
Godnatt mina sköna.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0