Glassigt

Min vecka i England var ingenting annat än bra, eller rent ut sagt BÄST!
Att få jobba tillsammans med folk men verkligen tycker om och avgudar och
även få jobba på det sättet jag gör är helt otroligt.
Inget jobb jag kommer få i mitt liv kommer slå detta.
Jag får betalt för att åka till England och jobba med ungdomar?
VÄRLDSBÄST!

Jag har lite brådis just nu för ska träffa Jenna och vara duktig med henne om
en stund men har jag tid ikväll ska jag slänga upp en massa bilder under
min vecka i England.

Smed lite planer med Linnea förut angående min födelsedag, så jag hoppas
våra planer går igenom. Vi kan om vi vill!

Nu ska jag sätta på mig lite bekvämare kläder och ge mig iväg mot trafikskolan
och sedan väntar en lång och hurtig promenad. Men gott sällskap blir det bara kul!
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0