Snowboooard

Idag har jag lekt hela dagen med min kära vän Emelie.
Vi höll till i nobelbacken för att lära mig åka snowboard,
vilket gick sådär, jag håller mig nog tillskidor i säffsen på tisdag.
En dag med emelie var precis vad jag behövde!

jag vet att jag är as sämst på att uppdatera.
Men det är en massa saker som händer just nu i mitt liv.
Saker jag lägger ner mer energi på än denna blogg, tyvärr.
Men ska försöka att skärpa mig.
Men just nu fram till sportlovet ska jag plugga matte som en tok
för att få G på nationella, sen efter det ingen mer jävla matte!!! LIVET

nu ska jag och emelie krypa till kojjs för att tagga till, till skolan imorgon.
GODNATT mina kära


Kommentarer
Postat av: ida

Kanon Evelina!

Hör av mig så fort jag kommit igång med all planering! :)

2011-02-10 @ 19:47:48
URL: http://iidazor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0