1 januari

Mitt nyår var över mina förväntingar, vilket är mycket bra!
Tack alla sköna kvinnor och män som gjorde den så bra!

Tänkte slänga in några bilder från mitt 2010!


Tjejmys hemma hos denise några dagar efter det nya
året kommit!




Annika och jag gick i yoga och lyckades göra mycket
jag inte kan gör nu, och inte kunde göra då.
Det hände även mycket roliga saker under tidens gång där
haha, prutt prutt


Jag åkte upp till Hudik och hälsade på mina kusiner!
Linnea jag bara träffat 2 gånger innan och linus
jag aldrig hade träffat!


Jag klippte av en hel dm av mitt hår och ångrade mig
jävligt mycket efter det!


Vi drog upp till Albin och dampade loss!
Badade bastu och slängde oss i snön på taket!




En del fester hos mallan, alltid lika roliga!


Grillning hemma hos mig med världens bästa tjejer!


Ännu mer grillning!!


Kalas firades!


Fick jobba som konfaledare på gotland!
Ett stort minne för livet!


Drog bara sådär, till grebban med min underbara Linnea!


Åkte in till örebro och dampade med sandra!


Åkte till kungshamn och åkte ribboat för första gången,
helt galet kul var det!


Vi fick besök av våra släktingar från florida.
Mycket kul och lärorikt!


Fick äran att jobba med världens bästa människor!
LOVE!


Många många nattdopp blev det!


Vi får ju inte glömma PIP!


Jag fick en galen ide att börja boxning, något jag inte ångrar.
Det är bland det bästa jag någonsin gjort!


Tog mig mod till att göra en piercing jag så länge velat haft!


Därefter gick nog min kamera sönder för har inga mer bilder från detta år som
jag själv tagit med min kamera!!
Jag hade ett skit bra åt, samtidigt som vissa stunder bara var skit!
Men jag har lärt mig mycket som jag tar med mig in i 2011!
Inga nyårslöften i år, jag håller dom aldrig och detta år ska jag ta saker
som dom kommer!

Men detta år ska jag.
- Fylla 18
- Ta körtkort
- Tatuera mig
- Åka utomlands!!!
- Göra bra ifrån mig i skolan
- Göra saker jag vill göra
Man kan, om man vill!

Tack 2010, välkommen 2011!
Det ska bli en ära!

Kommentarer
Postat av: Annika Eriksson

år 2010 har varit en riktig berg och dalbana för oss, du ska veta att jag alltid kommer hålla en speciell plats i mitt hjärta för dig och jag är så glad över att vi pratade oss igenom det största missförståndet någonsin. All min kärlek till dig. 2010 var mäktigt, 2011 ska vi göra revolution!

2011-01-02 @ 00:46:45
URL: http://ligenza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0