du äcklar mig

Idag har det hänt något exakt hela tiden, är helt jävla SLUT!
Långpromenad ner till farmor med lilla ludde, haffade med mig krilleboy
på vägen tillbaka, dampade sönder, krossade han i kineckt, åt mackor,
kollade på the hangover (världens mest bästa film), åkte och tränade,
kom hem, mallan kommer och kollar film med mig, ytters mysigt!

imorgon händer det grejer igen
på onsdag med, och på torsdag
och absolut på fredag!

Det här gillar jag, börjar gå från mitt "sitta på mitt rum i min ensamhet"
till "HEJ KOMPISAR, dampa med mig!"

Imorgon kommer världens bästa Sandra hem
och på torsdag kommer världens bästa Linnea hem!
den här veckan rockar ju!

HAPPPPPPPPPPPPPPY GIRL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0