Sanna & Mallan

Min dag har varit, intressant.
Annorlunda dag i skolan, fick testa på att vara handikappad.
Kan ju säga att jag har STOR respekt till dom, speciellt dom blinda!

Efter skolan åkte jag ner till kyrkan för ett möte, inte något jag
tänker skriva om just nu av olika själ, kan väl säga att jag iallafall
blev lite besviken.
Sen kommer jag hem deppig som fan, och så får min data något damp
och blir helt konstig, får något jävla virus skit i den.
Men tur att man har en sån bra pappa som tog bort det (hoppas jag)

Sen kom iallafall sanna och mallan och allt blev genast så mycket bättre!
Vi pratade, käkade popcorn, dampade och sjöng!
En mycket bra avslutning på min dag!

jag har så fina vänner ♥


Ser nu fram emot och längtar till helgen!
BAJBAJ!


Kommentarer
Postat av: snyggingen

FIINA vänner?? haha

2011-01-22 @ 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0