.

vet inte vad fan jag ska skriva för jag kokar av ilska
jag trodde inte jag kunde vara så här känslig över det, faktiskt inte.
ni behöver ärligt talat inte veta vad jag menar,
dom som står mig nära fattar nog kanske, och det kan dom göra.
Det påminner mig och jag kommer aldrig få en ny syn på "er"
jag HATAR, ärligt talat HATAR "er", och tar illa upp som faaaan.
Även fast saker och ting inte är stora på något sätt så finns det inget
jag hatar mer än "er"...
ni förstör så jävla mycket, inte för mig men för så många andra!
snälla gå och dö
ville bara skriva av mig lite av den ilskan "ni" ger mig

nu åker jag till min bästa Sandra och får upp mitt humör igen,
som ärligt talat sjönk lågt nu. Vilket det inte borde göra.
För jag mår bäst, har verkligen aldrig mått bättre!
Jag är kär, jag har världens mest bästa pojkvän,
jag har världens mest bästa familj och världens mest BÄSTA vänner.
Jag älskar livet och allt som finns omkring mig, älskar allt som gör mig glad.
Jag tänker fortsätta må bäst, så är det bara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte låta "dem" dra ner dig o framförallt inte påverka dig! (vilket dom gör trots att du förnekar det) Du tar ingen skit fatta det! Gå med huvudet högt buret o jag vill aldrig mer höra att du tar åt dig av sånt skit utan att delat ut en rak höger!!! Bara för du är den bästaste o jag älskar dig!! PUSS

2011-03-09 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0