.

Igår höjde vi glasena för bästa Sandra som fyllde sina efterlängtade 18 år!
Tack sandra och grattis igen!!!!!!! :D:D:D♥
har inga bilder att visa men det kanske kommer under tiden,
men kan ju faktiskt inte lova något!
Idag vaknade jag med krilleboy vid min sida, kärlek♥
OMG, så fina!


Har ju skrivit om att jag vill flytta ner till källarn,
mycket har gått emot mig typ som

• Walking dead zombisar, vem vill att en sån ska komma in i rummet?
• The black swan, speglar skrämmer mig
• Spindlar, det lever ju spindlar stora som pingisbollar där nere förfan

varför jag vill flytta ner i källarn

• Störra rum, mysigare!
• Kan spela tillräckligt hög musik på natten så jag faktiskt hör vilken låt det är
• Min säng tar inte upp hela rummet (vilken den gör nu)
• Jag kan välja kläder utan att behöva öppna en garderob som väcker mina förläldrar

Detta är svårt! Men det lutar rätt hårt mot att jag respekterar tystnaden för musiken,
väljer kläder dagen innan och är så tyst jag bara kan.
Jag är en väääldigt lättskrämd person, säg till mig att någon står och kollar med läskiga
ögon på mig genom drapperiet och jag är rädd i en månad.
Nu skrämde jag till och med upp mig själv, jag får duscha med öppet drapperi helt enkelt.
Nu ska jag sova, har inte tränat på en hel jävla vecka så är så jävla taggad inför träning imorgon!!
Godnatt och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0