Stockholm

Åker till stockholm om ca en timme och spenderar min helg där
tillsammans med släkten på Mammas sida.
Mormor fyller så hon har bjudit dit alla oss för en massa roliga saker,
jag har lånat med kamera från skolan så nu jävlar ska jag fota!
Det var länge sen jag fotade ute och på minnen jag gör eftersom
min kamera krånglar och har blivit as dålig.
Emelie ska även dit idag så jag hoppas jag kan träffa henne en stund
i stockholm också!
Det ska faktiskt bli skönt att komma bort över en helg och umgås med
mina nära och kära, snart åker jag till England också för konfermationsjobb
tillsammans med världens bästa ledare!
Nu ska jag fördriva tiden med ett avsnitt från Life unexpected!
Ha en as bra helg!
kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0