Annika!

Idag har jag umgåtts med Annika.
Vi tog en låååååång promenad, var ute i nästan två timmar
och det var hur skönt som helst!
Sedan gick vi till ica och köpta solfrön och sedan sprang vi till
sandvikens pizzeria och köpte kebabsallad (HEHE) ...
Hemma hos mig gjorde vi iordning salladen med stekta och kryddade
solfrön, hur jävla gött som helst!
SEN, var det dags för tortyren, annika körde på men jag ballade ur.
AJ så jävla ont det gjorde!
Vi kollade även på the rommate, vi skrek och skrämde upp oss själva
rejält haha. Men den var bra, men ändå läskig!
Nu ska jag lägga mig och kolla på scrubs.
Imorgon väntar en lång och tråkig dag i skolan, inge vidare kul...
Men sen ska jag mysa med min pojk, då blir dagen alltid bättre ♥

GOODBAJS!


Kommentarer
Postat av: Annika Eriksson

hahah det var fan omöjligt med den där epilatorn, hemskt!



Repris av denna dag nästa vecka?;) FAST UTAN TORTYR!:D:D

2011-05-05 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0