bajs

Igår var en sån där dag då ingenting funkade och hela dagen bara var skit,
nästan hela dagen iallafall.
Hade taggat till att plugga ikapp mina saker, gjorde jag det nej? dålig.
Sedan hade vi engelska muntliga nationella, det gick rent ut sagt SKIT!
Eftersom att jag suger så jävla hårt på engelska, och det gör jag,
så hade jag inte förväntat mig något annat. Men man sitter ändå där i
tårar för att man inte förstår ett piss, sandry vet vad jag pratar om...

Jag har även sökt en massa sommarjobb och allt skiter sig hela tiden,
så inget sommarjobb har jag inte. Vilket suger rätt hårt faktiskt, jag
hade så mycket planer till sommarn... Göteborg, utomlands, putte...

Men det var väl inte en helt negativ dag, jag fick ett samtal av sandra som
jag saknar så mycket så vi pratade och skrattade lite.
Insåg även igår hur jävla mycket jag älskar min pojkvän, och det kanske
ni tycker är något jag ska hålla för mig själv och inte skriva ut här? Om ni
tänker så, så är ni ju faktiskt rätt efterblivna, eller nöe.
Jag är så jävla GLAD, han är det bästa som hänt mig och jag ÄLSKAR han!

Idag var däremot en jävligt bra dag, tvärtom mot gårdagen!
Även fast jag inte jobbade så mycket i skolan så är mitt humör på topp.
Träffade en kompis jag inte träffat på väldigt väldigt länge och ikväll
kommer krille hit och myser, ska laga lite mat till oss.
Kycklingsallad får det bli, han och jag ska dra ner på allt fett vi stoppar i oss.
Men denna kyckligsallad är så jävla god, självklart inte godare än kebab, men
det är fan nära. Och dom som känner mig rätt lär veta att då är kycklingsalladen
rätt god!!

Nu ska jag måla mina naglar på något skojsigt sätt sedan sätta igång med "maten".
Ha en bra dag, och ha bra dagar, man vet aldrig när jag uppdaterar igen.
Ska försöka bättra mig, vilket jag typ säger jämt.
Goderbey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0