Dreams, become real

Har så jävla många drömmar som strömmar runt i mitt huvud,
vill ha allt, vill göra allt
Körkort
Resa
Rädda
Bygga
Studenten
Jobb
(Flytta)

har tappat att leva i nuet.
Help me to find back
Har iallafall börjat tränat igen, skaffat mig en homie

Drog flytta i parantes, vill flytta hemifrån, dekorera hemmet,
komma hem och träffa sin pojk varje kväll.
Samtidigt vill jag inte flytta, to early

Har haft en awesome dag. Har bara varit hemma
Det är riktigt skönt ibland, längesen jag var hemma på en helg 
och bara tog det lugnt.
Hjälpte pappa ute i trädgården, drog på marknad med mamma,
fixa mitt rum, käka asgod mat, nu väntar bara en film.

ska försöka att landa igen också.
peace out

förövrigt så saknar jag min bästa sandra, as mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0