Fotografering

Idag fotade jag min kära vän Emelie inför mitt arbete i fotografiskbild.
Varför fotar jag inte oftare? Jag älskar det och älskar ännu mer att
redigera bilderna sen och få ett bra resultat.
Blev skitnöjd med bilderna jag tog, och emelie var superduktig som
fick pina sin badkrukhet i mitten av september!
Jag har redigerat två bilder hitills, så här är ett smakprov!

Är jätte nöjd med den här bilden! Emelie är så fin!!


Idag är det fredag, då Jenna fyller år, GRATTIS!
Imorgon ska hon firas med roliga presenter och utgång med NS!
Men ikväll ska jag spendera min kväll och natt hemma hos min gos,
popcorn, mys och lost står på schemat!
Hoppas alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0