Kambodja

Det är kul å se att cirka ynka 10 personer fortfarande följer denna blogg, haha!

Tänkte berätta om mitt och Linneas projektarbete som vi har på gång.
Det är nämligen så att med hjälp av lite sponsorer så ska vi ta oss ända
ner till kambodja där vi ska skänka kläder, leksaker, tandborstar med mera
till barn och familjer som verkligen behöver detta.
För att sponsorerna ska tjäna något på detta så har vi CTV till våran hjälp samt cityradion.
Så under våran tid nere i kambodja ska vi filma det mesta av det vi gör och
denna dokumentär film som vi filmar, kommer sedan att visas på ctv!
Där kommer vi ha med de sponsorer som sponsrat oss med en viss summa.
Ungefär samma sak gäller cityradion med en viss summa pengar.

Vi har olika kampanjer till de som vill sponsra oss, som de kan välja mellan,
och summorna för ett företag är inte alls mycket!

Vi har lyckats fått ihop cirka 5 sponsorer hittils, men har fortfarande en lång
väg kvar för att nå vårat stora mål.
Men som jag och Linnea alltid har sagt, Man kan om man vill!

Jag själv hoppas att denna resa blir av.
Det här en den allra största drömmen jag har och haft så länge jag kan minnas,
att få hjälpa människor, att göra människor glada, att få se de som lider gråta av lycka,
skratta av lycka och hoppa av lycka.
En största dröm som jag hoppas går i uppfyllelse.

Dessa bilder från kambodja har Britt, lärarn vi åker ner med, tagit.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0